کتیرا خرمنی

آخرین قیمت هر کیلو کتیرا خرمنی

آخرین قیمت کتیرا خرمنی

قیمت هر کیلو کتیرا بسته به نحوه عرضه این محصول در بازارهای تجاری متفاوت است. آخرین قیمت کتیرا خرمنی از طریق سایت های اینترنتی برای مشتریان قابل دسترسی است. مرکز فروش کتیرا خرمنی خوراکی با درجه کیفیت بالا بازرگانی آدیس میباشد. این مجموعه تمامی محصولات خود را با کیفیت عالی عرضه می کند.

آخرین قیمت کتیرا خرمنی

انواع کتیرا های موجود در بازار

مدل های کتیرا در بازار

در بازار عرضه و خرید و فروش کتیرا این محصول گیاهی از لحاظ کیفی و ظاهری در دو دسته بندی به مشتریان ارائه می گردد :

  •  نوع مفتولی
  • نوع خرمنی

از لحاظ کیفیت و قیمت نوع مفتولی این گیاه در بازار خرید و فروش دارای رتبه بالاتری است.

کتیرا خرمنی بیشتر در صنایع غیر خوراکی از جمله صنایع نساجی، چسب سازی، صنعت کاغذ سازی استفاده می شود. قیمت ارزان تری دارد و دارای درجه کیفیت مختلف می باشد.

از استانهای تولید کننده کتیرا در ایران، استان اصفهان است که این محصول را در انواع مختلف عرضه می کند. معمولا در این استان محصولات دارویی به وفور یافت می شود.

 

همچنین بخوانید : فروش کتیرا خرمنی مرغوب بدون واسطه در بازار

 

شایان ذکر است که خاستگاه و رویش گیاه کتیرا در استان اصفهان می‌باشد و غالباً برداشت این محصول در این استان سالانه به میزان بسیار بالایی اعلام می‌شود.
در واقع می‌توان گفت اصفهان نخستین تولید کننده گیاه دارویی کتیرا در ایران می باشد.
کتیرا به عنوان یک محصول گیاهی می تواند دارای خواص و فواید بسیار زیادی باشد. قیمت هر کیلو کتیرا به عوامل زیادی بستگی دارد.
استفاده از آن برای درمان اکثر بیماری ها از نظر طب سنتی توصیه می شود. در ادامه برخی از خواص مصرفی کتیرا را بیان خواهیم کرد:

  •  درمان‌گرمازدگی
  • افزایش قوای مردانه
  • درمان بی اختیاری ادرار
  • بزرگ کردن سینه
  • درمان یبوست
  • مناسب زنان بعد از زایمان

بهترین روش استفاده از کتیرا

روش های استفاده از کتیرا

کتیرا به عنوان یک داروی گیاهی خوراکی شناخته شده می باشد و در داروها و غذاها نیز به عنوان ماده امولسیون کننده، تغلیظ کننده، تثبیت کننده و افزودنی مورد استفاده قرار می گیرد.
بهترین روش استفاده از کتیرا خوراکی این است که این محصول خوراکی را در طول روز به بشقاب سبزیجات و انواع سس ها و همچنین چاشنی های مختلف اضافه کرد و آن را مورد استفاده قرار داد.
کتیرا به غیر از مصارف خوراکی برای مصارف تجاری مانند صنعت کاغذ سازی، مواد آرایشی و بهداشتی و نساجی نیز به کار برده می شود.
دوز مصرف مناسب کتیرا به عوامل مختلفی از جمله: سن، سطح سلامت و وضعیت های دیگر بستگی دارد.

 

همچنین بخوانید : بهترین قیمت کتیرا خرمنی برای فروش دربازار تهران

قیمت کتیرا کیلویی در عطاری های کشور

قیمت کتیرا عطاری بصورت کیلویی

یکی از مراکز فروش کتیرا در کشور عطاری ها میباشند که می توان از آن ها به مقدار دلخواه محصول مورد نیاز خود را خریداری کنیم. صمغ کتیرا نیز از محصولات ثابت در عطاری ها است که بصورت گرمی و کیلویی به فروش می رسد.

تمامی این مغازه ها انواع کتیرا خشک را در دو نوع مفتولی و خرمنی بفروش می رسانند. قیمت کتیرا کیلویی در عطاری های کشور با توجه به کیفیت محصول و انصاف فروشنده تعیین می گردد. قیمت خرید انواع کتیرا در عطاری را میتوان بصورت حضوری و یا از سایت های اینترنتی دریافت کرد. البته برای خرید عمده کتیرا می توان به مراکز دیگری مراجعه کرد. تا بتوان میزان دلخواه محصول را با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب تهیه کرد.

شرکت بازرگانی آدیس عرضه کننده کتیرا صادراتی درجه یک در کشور می باشد که تمامی محصولات گیاهی و دارویی خود را بصورت عمده بفروش می رساند. محصولات این مرکز شامل انواع صمغ کتیرا و پودر صمغ کتیرا در انواع مختلف است.

همچنین در این مجموعه فروش کتیرا خرمنی خوراکی نیز صورت می پذیرد که دارای خواص فراوانی است. از این محصول می توان در انواع غذاها استفاده کرد و یا آن را به عنوان یک ادویه مغذی در غذا بکار برد.

 

همچنین بخوانید : قیمت کتیرا خرمنی در اصفهان

قیمت کتیرا گون صادراتی

کتیرا گون

تمامی کتیراهای موجود در بازار از گیاهی به نام گون هستند که برخی آن را به نام کتیرا گون می شناسند. این محصول بسیار با کیفیت است و مناسب صادرات به دیگر کشور ها می باشد. کتیرا را می توان در بسته بندی هایی با اوزان مختلف صادر کرد.

در حال حاضر این محصول به کشور های بسیاری صادر می گردد و خواهان زیادی دارد. هر تولید کننده ای که بداند کتیرا چیست؟ و چه کاربرد هایی دارد و بتواند از آن در محصولات خود استفاده کند؛ مطمئنا فروش بالایی نیز خواهد داشت.

قیمت کتیرا گون صادراتی کمی نسبت به دیگر کتیراهای موجود در بازار گران تر است. این به دلیل مرغوبیت این محصول است و با وجود قیمت بالایی که دارد ولی دارای فروش زیادی نیز در سال می باشد.

لیست قیمت هر کیلو کتیرا در شرکت های مختلف متفاوت است و با توجه به نوع کتیرایی که عرضه می کنند تعیین می گردد. به همین دلیل هم خریداران معمولا با گرفتن قیمت محصول کمی سردرگم می شوند. باید به این موضوع توجه داشت که تمامی محصولات بازار از جمله صمغ های گیاهی انواع متنوعی دارند و با توجه به مرغوبیتشان قیمت گذاری می شوند.

 

همچنین بخوانید : صادرات انواع کتیرا خرمنی فله ای درجه یک

قیمت روز کتیرا در بازارهای جهانی

قیمت روز کتیرا در بازار جهانی

در بازار های جهانی برای خرید و فروش کتیرا قیمت روز محاسبه می گردد. یعنی هر تاجری که بخواهد صمغ کتیرا بخرد و یا بفروشد از عرضه کننده محصول، قیمت هر کیلو کتیرا را به روز می گیرد. این در مورد دیگر محصولات از جمله مجصولات غذایی و دارویی هم صدق می کند. ما سال هاست که شاهد تغییرات روزانه قیمت ها در بازار هستیم. به خصوص محصولات صادراتی که قیمت آن ها با تغییر قیمت ارز، تغییر می کند.

با وجود تغییرات قیمت در بازار های جهانی ما شاهد تقاضای روز افزون محصولات ارگانیک مانند کتیرا، آنغوزه و … هستیم. زیرا با پیشرفت علم افراد ترجیح می دهند از محصولات سالم و ارگانیک بهره ببرند. مانند قدیم که مردم از گیاهان دارویی به جای داروهای شیمیایی استفاده می کردند.

 

همچنین بخوانید : کتیرا خرمنی بسته بندی صادراتی با قیمت استثنایی

قیمت هر کیلو کتیرا در بازار

قیمت کتیرا کیلویی

همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم گیاه دارویی کتیرا به صورت عمده در استان اصفهان تولید می‌شود. از آنجایی که این محصول جزو تولیدات داخلی به شمار می‌آورد قیمت فروش آن نسبت به دیگر گیاهان دارویی پایین تر است.
قیمت هر کیلو کتیرا در بازار طبق پارامتر های متفاوتی تعیین می شود. کیفیت عرضه این محصول جزو مهمترین پارامترهای تعیین قیمت این محصول در بازار است.
تولیدکنندگان عمده انواع کتیرا این محصول را طبق هزینه‌های برداشتی خود در بازار با قیمت های متفاوت به مشتریان ارائه می دهند.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”center;” ]جهت دریافت آخرین قیمت هر کیلو کتیرا خرمنی با کارشناسان فروش بازرگانی آدیس تماس بگیرید.[/highlight-paper]

قیمت کتیرا مفتولی و صدفی خوراکی که در بازار های داخلی و خارجی فروش بالایی دارد توسط این مرکز به خریداران عمده اعلام میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید